Situacija
TEO susidūrė su dažna daugelyje įmonių problema – bendrovė gausiai rėmė įvairias organizacijas, projektus ir iniciatyvas, tačiau darbuotojai apie šią paramą beveik nieko nežinojo ir nesidomėjo. TEO siekė aktyviai įtraukti darbuotojus į paramos teikimą ir taip paskatinti lojalumą, pasididžiavimą įmone.
Sprendimas
Situacijos analizė ir kūrybinis sprendimas – išanalizavus situaciją, buvo pasiūlytas sprendimas: paskirti kiekvienam darbuotojui “virtualią” litų sumą iš įmonės paramos biudžeto ir leisti kiekvienam pačiam nuspęsti kam tuos pinigus skirti.
Projektas buvo įgyvendintas per specialią svetainę internete, kur kiekvienas darbuotojas savo “turimą” litų sumą galėjo paskirti vienam iš atrinktų keturių paramos prašančių projektų.
Rezultatas
Projekte sudalyvavo beveik visi įmonės darbuotojai, ženkliai padidėjo susidomėjimas įmonės rėmimo politika ir remiamais projektais; išaugo pasididžiavimas TEO veikla ir priklausymo jausmas, lojalumas.
Patikimas komunikacijos partneris! +370 656 30386 / labas@efcom.lt
Esame nariai: LiMA / KPPAR / LRVS
Čia pateikta informacija yra rodoma dėl Jūsų dabartinių slapukų nustatymų.
Šis tinklalapis gali siūlyti informaciją arba funkcijas, už kurių teikimą atsako trečiosios šalys. Trečiosios šalys gali nustatyti savo slapukus, pvz., sekti vartotojo veiklą arba personalizuoti ir optimizuoti jų pasiūlymus.
Šiame tinklalapyje yra naudojami slapukai, kad svečių veikla būtų kuo sklandesnė. Tam tikra trečiųjų asmenų informacija yra parodoma, tik kai pasirinkta "rodyti trečiųjų šalių informaciją".