Situacija
UAB „Audrineta“ (prekyba audiniais) vadovai plečia veiklą ir dalį paslaugų (interjero aksesuarai) perkelia po nauju prekės ženklu. Naujas prekės ženklas gerai žinomas Kaune, tarp pastovių klientų. Poreikis – padidinti žinomumą Kaune ir Vilniuje, pritraukti naujus klientus . Iššūkis – „Krispo“ prekiauja daugeliu prekės ženklų, kuriuos taip pat reikia komunikuoti.
Sprendimas
Prekės ženklas „Krispo“ pozicionuojamas kaip šeimos verslas – nauja tendencija LTU rinkoje. Į komunikaciją aktyviai įtraukiama vadovė su vyru. Komunikacija nukreipiama į moterišką auditoriją, pasitelkiami atitinkami komunikacijos kanalai ir reklamos priemonės. Sukuriama Šeimos verslo asociacija.
Kadangi prekės ženklas orientuotas į aukštesnes nei vidutines pajamas gaunančią auditoriją, rengiami „aukštuomenės“ vakarėliai su Mantu Petruškevičiumi, kurių metu pristatomas „Krispo“ ir jų atstovaujami prekės ženklai.
Siekiant pristatyti „Krispo“ atstovaujamus prekės ženklus – kiekvienam jų kuriama „legenda“. Legenda komunikuojama per visus kanalus (web / Facebook / reklama). Siekiant didžiųjų žiniasklaidos priemonių dėmesio – organizuojamos žurnalistų kelionės į atstovaujamų prekės ženklų „gimtinę“: Ispanija, Italija.
Įvedama lojalumo sistema „Krispo“ parduotuvėse pastoviems klientams.
Sutvarkomas firminis stilius. Pravedami mokymai (pardavimai, motyvacija, vieninga komunikacija) darbuotojams .
Rezultatas
Išskirtiniai reportažai TV laidoje „Stilius“, nemokami išsamūs straipsniai žurnaluose „Stilius“, „Žmonės“, „Laima“, naujienų portalų „laisvalaikio“ rubrikose. „Krispo“ vardas įtvirtinamas Vilniaus rinkoje. Išaugęs klientų ratas skatina naują verslo kryptį – „Baldų mados namai“ ir interjero dizaino projektai su M. Petruškevičiumi.
Patikimas komunikacijos partneris! +370 656 30386 / labas@efcom.lt
Esame nariai: LiMA / KPPAR / LRVS
Čia pateikta informacija yra rodoma dėl Jūsų dabartinių slapukų nustatymų.
Šis tinklalapis gali siūlyti informaciją arba funkcijas, už kurių teikimą atsako trečiosios šalys. Trečiosios šalys gali nustatyti savo slapukus, pvz., sekti vartotojo veiklą arba personalizuoti ir optimizuoti jų pasiūlymus.
Šiame tinklalapyje yra naudojami slapukai, kad svečių veikla būtų kuo sklandesnė. Tam tikra trečiųjų asmenų informacija yra parodoma, tik kai pasirinkta "rodyti trečiųjų šalių informaciją".