Situacija
“Utenos trikotažo” vadovybė ieškojo originalaus būdo, kaip pagerbti geriausius darbuotojus ir kartu padidinti viso kolektyvo motyvaciją.
Sprendimas
Išanalizavus situaciją ir įmonės poreikius, priimtas sprendimas – pakviesti įmonės kolektyvą geriausius darbuotojus išrinkti patiems, taip sugriaunant gamybos įmonėse itin gajų stereotipą, kad “viską sprendžia tik valdžia”.
Sukurtos ir gyvendintos komunikacijos priemonės – plakatai, lipdukai įmonės patalpose, straipsniai įmonės laikraštyje, sukoordinuotas rinkimų procesas;
Geriausi darbuotojai pagerbti originaliu prizu – iš jų paimti interviu ir jie paskelbti viešai – rajoninėje spaudoje, kurią skaito ir šeima, ir draugai, ir kaimynai.
Rezultatas
Darbuotojai įvertino įmonės dėmesį, noriai ir gausiai įsitraukė į geriausiųjų rinkimus, apie projektą sulaukta daug atsiliepimų ir teigiamų įvertinimų pagerėjo įmonės mikroklimatas.
Patikimas komunikacijos partneris! +370 656 30386 / labas@efcom.lt
Esame nariai: LiMA / KPPAR / LRVS